Centrum nápovědy

Zkontrolujte status objednávky

 
Zamówienia

Objednávky

  1. Jak vytvořit objednávku?

    Nákup na PlasticExpress.cz je jednoduchý proces, který obsahuje jen několik kroků:
    1. Výběr materiálu – všechny námi nabízené materiály najdete na hlavní stránce nebo přímo v konfigurátoru.
    2. Výběr tloušťky – u každého materiálu jsou dostupné různé tloušťky.
    3. Vytvoření projektu – vyberte si tvar svého produktu, zadejte rozměry, popište způsob zpracování, přidejte otvory… sami nejlépe víte, co potřebujete!
    4. Určení množství kvůli ověření ceny. Pokud vše souhlasí – přidejte produkt do košíku.
    5. Finalizace nákupu – vyberte si způsob platby, způsob doručení, doplňte své údaje... a hotovo!

  2. Co si u vás mohu objednat?

    V PlasticExpress nabízíme řezání desek z umělých hmot podle požadovaného tvaru či rozměru. Všechny nabízené materiály jsou uvedené na hlavní stránce obchodu. Můžeme je rozdělit do tří kategorií: plexisklo, plný polykarbonát a PET-G. Maximální dostupný rozměr produktu je 1770x2370 mm.

    Plexisklo je dostupné v několika verzích – bezbarvé, opálové (mléčné), černé, bílé a saténové – a typech (extrudované, lité). Můžeme jej řezat pomocí pily nebo laserem a také dodatečně vyleštit diamantem.

    Plný polykarbonát je dostupný výhradně v bezbarvé verzi. Může být zpracovaný pilou nebo frézou.

    Oba materiály můžeme přizpůsobit prakticky libovolnému tvaru a v případě zpracování frézou můžeme poskytnout i takové služby jako fasetování okraje či vyjímání. Nenabízíme ohýbání, lepení, tisk ani jiné podobné služby. Podrobné informace o každém materiálu se nacházejí v konfigurátoru. Podrobné informace o nabízených metodách zpracování jsou popsané na našem blogu.

  3. Jak nacenit produkt?

    Když potřebujete standardní produkt (tedy takový, který se dá vytvořit v automatickém konfigurátoru) – jednoduše si vyberte materiál a zadejte rozměry a množství. Cena se zobrazí ihned.

    Pokud máte svůj vlastní produkt, můžete využít službu nestandardní poptávky. Po registraci nám můžete poslat svůj projekt (vektorová grafika, přípustné koncovky CDR, SVG, PDF, DWG, DXF, EPS, AI). Informace o ceně produktu dostanete e-mailem po tom, co administrátor připraví výpočet. Doručenou nabídku můžete akceptovat a objednávku finalizovat přidáním produktů do nákupního košíku. 

  4. Jak dlouho trvá realizace objednávky?

    Délka doby realizace závisí na množství a druhu objednávaných produktů. Po přidání všech potřebných tvarů do košíku Vás stránka bude informovat o termínu odeslání (za předpokladu, že platba bude ihned zaúčtovaná). K tomuto termínu je potřeba připočítat přibližně 2-4 pracovní dny – tak dlouho většino trvá doručení kurýrským firmám.

  5. Mohu vrátit doručený výrobek?

    Pokud Vám byl produkt doručený poškozený nebo nebyl vyrobený v souladu s Vámi vytvořeným projektem, můžete nahlásit reklamaci na speciální podstránce.

    V souladu se zákonem se neuplatňuje právo k odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele v případě smlouvy, ve které je předmětem plnění neprefabrikovaná věc, vyrobená podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb. Kvůli tomu prosíme o promyšlené nakupování a ujištění se, že rozměry zadávané do konfigurátoru jsou správné.

    Více informací najdete na podstránce vrácení výrobku a reklamace.

Faktury i płatności

Faktury a platby

  1. Jak mohu zaplatit za objednávku?

    Než bude objednávka odevzdaná k vyhotovení, musí být předem zaplacená. Umožňujeme tradiční bankovní převod na základě proforma faktury, kterou dostanete na e-mail po objednání, a také rychlou online platbu prostřednictvím služby PayU (bankovní účet, karta apod.).

    Platba na dobírku není možná.

  2. Nepodařilo se mi finalizovat platbu online. Musím zadat novou objednávku?

    V e-mailu s potvrzením objednávky najdete link na opětovnou online platbu. Můžete ho využít i v případě, kdy jste si nejprve vybrali tradiční bankovní převod – platební metoda se u Vaší objednávky změní automaticky.

  3. Dostanu fakturu?

    Ano, každý nákup je doložený fakturou. Když potřebujete fakturu DPH s uvedením DIČ/na firmu, vyberte si tuto možnost při zadávání objednávky. Nezapomeňte, že pokud neuvedete DIČ, nebudete mít možnost dostat od nás později dokument s tímto číslem.

  4. Mohu si objednat na dobírku?

    Nenabízíme možnost platby na dobírku ani při převzetí zboží. Každá objednávka musí být zaplacená předem, ještě předtím, než začneme s její realizací.

  5. Dá se využít možnost odložené platby?

    Nenabízíme tuto možnost platby. Každá objednávka musí být zaplacená předem, ještě předtím, než začneme s její realizací.

Wysyłka i dostawa

Odeslání a doručení

  1. Kolik stojí doručení?

    Cena za doručení závisí na množství a hmotnosti objednaných výrobků a může se pohybovat v rozmezí od 209,63 do 1756,92 CZK brutto. Cena za doručení se vypočítá po vložení produktů do košíku. Podrobné informace týkající se pravidel výpočtu ceny za doručení můžete najít na speciální podstránce.

  2. Byla moje objednávka odeslaná?

    Pokud máte účet v našem obchodě, stačí, když se na něj přihlásíte a zjistíte, v jaké fázi realizace je Vaše objednávka. Každá změna ve statusu objednávky je zároveň doprovázená automatickou zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedli během zadávání objednávky – bez ohledu na to, zda máte účet nebo ne.

    Status objednávky můžete také ověřit na speciální podstránce po zadání čísla objednávky a e-mailové adresy uvedené během nakupování.

  3. Jak dlouho trvá doručení?

    Většina objednávek se doručuje do 2-3 pracovních dnů. V případě velkoobjemových a paletových objednávek se tento čas může prodloužit na 4 pracovní dny. Po odevzdání objednávky kurýrské firmě odesíláme e-mailem zprávu obsahující odkaz na její sledování.  

  4. Dá se využít možnost osobního odběru nebo doručení „vlastním“ kurýrem?

    Ne, osobní odběr objednávky není možný. Nabízíme výhradně doručování způsoby uvedenými na stránce.

  5. Dá se zboží zaslat do zahraničí?

    Ne, nedoručujeme zboží za hranice České republiky.

Konto klienta

Klientský účet

  1. Musím se zaregistrovat?

    Když chcete nakoupit, nemusíte se registrovat – stačí si u placení vybrat možnost „Koupit bez registrace“.

  2. Co získám, když se zaregistruji?

    Když máte účet v našem obchodě, získáváte přístup k mnoha doplňkovým funkcím, jako např.: část Moje produkty, kde si můžete uložit každý projekt a později ho upravovat nebo koupit; nestandardní poptávky, které umožňují nacenění vlastních grafických souborů (např. -dxf, .pdf či .eps); historie objednávek, která umožňuje automatický přepočet a obnovu předcházejících nákupů; založení účtu je také podmínkou pro účast na jednom z našich programů spolupráce – pro reklamní agentury, tiskárny, průmyslové, stavební a výrobní firmy.

  3. Jak si v rámci účtu uložit produkt?

    Začněte registrací na stránce. Následně naprojektujte svůj produkt a přidejte ho do košíku. V tomto momentu můžete využít ikonu diskety, uložit si projekt a pojmenovat ho. 

    Možnost ukládání je také dostupná u produktů, které byly zakoupené – stačí přejít do historie objednávek a následně stlačit ikonu diskety nacházející se u vybraného produktu.

  4. Jak zopakovat zrealizovanou objednávku?

    Když máte účet na naší stránce, stačí, že přejdete do historie objednávek, vybere si požadovaný produkt a použijete tlačítko „Přidat produkt do košíku“.

    Když budete nakupovat bez registrace, bude potřeba opět vytvořit projekt.

  5. Co dělat, když si nepamatuji heslo k účtu?

    Využijte funkci obnova hesla – stlačte tlačítko „Zapomněli jste heslo?“ nacházející se na podstránce přihlašování a následně postupujte v souladu s pokyny.

Materiały

Materiály

  1. Jaké jsou fyzikální vlastnosti produktů?

    Vybrané fyzikální vlastnosti materiálů, které nabízíme, jsme představili na speciální podstránce.

  2. Jaké tolerance rozměrů nabízíte?

    Dodržujeme toleranci řezání v souladu s normou ISO 2768-1 na střední úrovni (m). Tolerance tloušťky závisí na druhu materiálu. Více podrobností můžete najít na speciální podstránce

  3. Mohu sám lepit/vrtat/ohýbat produkt?

    Námi nabízené materiály jsou vhodné na samostatné zpracování – související základní informace můžete najít na našem blogu. Upozorňujeme, že všechny tyto činnosti vykonávané ve vlastní režii podle našich obchodních podmínek zapříčiní ukončení záruky a ztrátu práva na reklamaci.

  4. Jak zacházet s materiály?

    Plexisklo a polykarbonát jsou materiály mnohem odolnějšími vůči prasknutí než sklo, avšak i navzdory tomu jsou náchylné k poškození – zvlášť k poškrábání povrchu. v této souvislosti se nedoporučuje čištění jejich povrchu drsnými hadříky, škrabkami apod. Více informací o tom, jak se starat o plexisklo a polykarbonát, najdete zde.

    Látky nejsou odolné vůči alkoholům, rozpouštědlům a jiným chemikáliím. Maximální provozní teplota plexiskla je 70 °C a plného polykarbonátu 120 °C. Plexisklo může přicházet do kontaktu s potravinami; polykarbonát nedisponuje takovým osvědčením.
    Plexisklo je odolné vůči slunci a vodě, jeho stárnutí se neprojevuje ani po mnoha letech používání, stejně tak nežloutne. Plný polykarbonát je také pokrytý oboustrannou ochrannou vrstvou anti-UV, která ho chrání před škodlivými účinky slunečních paprsků; dobře se osvědčí i jako stavební materiál používaný v exteriéru.

    Stupeň hořlavosti materiálů definuje standard DIN 4102-1 a DIN EN 13501-1; v případě plexiskla je porovnatelný s jinými materiály v kategorii B2, například tvrdým dřevem. Eventuální oheň se dá snadno uhasit vodou, netvoří dým a nevylučuje škodlivé chemické látky.  Na druhou stranu, polykarbonát patří do kategorie B1, což znamená, že jde o nesnadno hořlavé materiály.

    Více informací o fyzikálních vlastnostech materiálů – klikněte.

    Když se chcete dozvědět více o nabízených materiálech, prohlédněte si náš blog.

  5. Udělujete záruku na produkty?

    Prodávané produkty mají tříměsíční záruku kvality. Záruka se netýká mechanického poškození, které vznikne v prostředí škodlivém pro umělé hmoty nebo souvisí s používáním výrobků. Neneseme zodpovědnost za škody, které vzniknou v důsledku používání produktů při nedodržování technických požadavků, při dalším zpracování produktů nebo v důsledku pokusu o opravu produktu ve vlastní režii. Podrobné informace o záručních podmínkách se nachází v obchodních podmínkách.

Kontakt

Kontakt

  1. Mám další otázky – jak Vás mohu kontaktovat?

    Nejlepší bude, když nám napíšete e-mail na adresu info@plasticexpress.cz. Můžete také zavolat na telefonní číslo +420 910 880 869 v hodinách 8:00-16:00.

  2. Mohu zadat objednávku e-mailem nebo telefonicky?

    Ne, nedá se zadat objednávku e-mailem ani telefonicky. Nedokážeme zpracovat objednávky, které nebyly zadané prostřednictvím naší stránky.

  3. Moje objednávka nebyla už několik dní doručená – co mohu dělat?

    V první řadě využijte odkaz ke sledování zásilky, který odesíláme spolu s potvrzením o jejím odeslání. To Vám umožní určit, kde se aktuálně zásilka nachází, nebo kontaktovat kurýrskou firmu odpovědnou za doručení. Pokud i přesto vznikla komplikace, která si vyžaduje náš zásah, napište nám e-mail

  4. Zboží není v souladu s objednávkou – jak mohu podat reklamaci?

    Pokud Vás znepokojila barva dodaných produktů, nezapomeňte, že každý tvar je z obou stran oblepený ochrannou fólií, který může mít různé barvy – od bílé či bezbarvé až po modrou či zelenou.

    Pokud jsou produkty poškozené, mají nesprávné rozměry nebo pokud je zásilka nekompletní, využijte podstránku „Vrácení zboží a reklamace“.

Váš prohlížeč není podporovaný!

Fungování konfigurátoru nemusí být správné. Pro správné zobrazení této stránky aktualizujte svůj prohlížeč

×